trwa inicjalizacja, prosze czekac...Gry Online

wtorek, 1 marca 2011

Zwalające z nóg historie

_-Działo się to wiele lat temu jak uczęszczałam razem z koleżanką (tez Polka) na akademię medyczną "Karolinska Institutet" w Sztokholmie. Była tam jedna Szwedzka studentka co bardzo pogardzała nami Polkami i chętnie o tym wszystkim oznajmiała.
Na jednej z lekcji mieliśmy analizować przez mikroskop próbkę śliny. Był tam jeden kolega, tez Polak, tak ze my, dla żartu, poprosiłyśmy go żeby w tamtym dniu jej wymienił próbkę śliny na próbkę spermy.
I on to rzeczywiście zrobił !!
Dziewczyna zgłupiała, oczy jej wyszly na zewnatrz, i zawołała profesora że coś jest nie tak. Profesor popatrzył się i na cała salę zapytał:
- Czy pani na pewno dzisziej rano myła zęby?


_-Komentarz na allegro:
"Wszystko ok pierwszorzędnie zostałem wydymany"


 _-(i) Rozmowa mojego taty z moim chłopakiem.
(Tata) Ty zawsze jesteś optymistą?
(Chłopak) No tak, zawsze.
(Tata) I zawsze Ci wszystko wychodzi?
(Chłopak) No tak.
(Tata) To popatrz na nią, to Twoja pierwsza porażka.

_-Spotkanie z prof. Miodkiem, z sali pada pytanie:
- Panie profesorze, czy forma "porachuje" jest poprawna?
- W zasadzie tak, ale o ileż zgrabniej zabrzmiałoby: "Już czas, panowie".


_-Prezerwatywy noszę w jednej kieszeni plecaka ze śrubokrętem, zapasową baterią, zestawem plastrów, latarką i planem miasta. Wtedy dziewczyna odnosi wrażenie, że jestem przygotowany na każdą sytuację, a nie że od początku planowałem ją przelecieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz